مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 06:352021-02-28ورزشي

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه: خارج از انتظار ظاهر شدیم


تیم کرمانشاه در مرحله پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور با کسب دو پیروزی متوالی برابر تیم قدرتمند نامی نو تهران به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد و در جمع هشت تیم نهایی قرار گرفت.

- ایسنا/کرمانشاه تیم کرمانشاه در مرحله پلی آف لیگ دسته اول بسکتبال کشور با کسب دو پیروزی متوالی برابر تیم قدرتمند "نامی نو" تهران به مرحله یک چهارم نهایی این رقابت ها صعود کرد و در جمع هشت تیم نهایی قرار گرفت.

کرم احمدیان رییس هیات بسکتبال استان کرمانشاه در گفت و گو با ایسنا، عملکرد بسکتبالیست های جوان کرمانشاهی در رقابت های لیگ دسته اول را خارج از حد انتظار توصیف کرد و گفت: در این مرحله از رقابت ها باید دو بازی را برابر تیم نامی نو تهران برگزار می کردیم، تیمی که بازیکنان آن قراردادهای صد میلیونی دارند و بواسطه اسپانسرش از تیم های قدرتمند و مدعی این رقابت ها بود.

وی تصریح کرد: با وجود اینکه می دانستیم برابر تیمی توانمند قرار خواهیم گرفت، اما بازی اول را با نتیجه 76 بر 74 و بازی دوم را هم با نتیجه 68 بر 67 پیروز شدیم، در حالیکه هیچ کس انتظار این پیروزی ها را نداشت.

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه که تیمش با کسب این دو پیروزی برابر تیم نامی نو تهران در جمع هشت تیم نهایی رقابت های لیگ دسته اول بسکتبال قرار گرفته، افزود: همه این تصور را داشتند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه: خارج از انتظار ظاهر شدیم

رییس هیات بسکتبال کرمانشاه: خارج از انتظار ظاهر شدیم