مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:302021-02-28دانش

مشارکت یکی از شرکت های دانش بنیان در طرح مهارت افزایی وزارت علوم 


مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان از همکاری در طرح کوآپ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر آن به منظور حمایت از ایده های دانشجویان و تیم های تحقیقاتی اقدام به راه اندازی صندوق جسورانه کردیم.

- مدیرعامل یکی از شرکت های دانش بنیان از همکاری در طرح کوآپ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برای توسعه ارتباط صنعت و دانشگاه خبر داد و گفت: علاوه بر آن به منظور حمایت از ایده های دانشجویان و تیم های تحقیقاتی اقدام به راه اندازی صندوق جسورانه کردیم.

گزارش ایسنا دکتر علی رسولی زاده، مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت: شرکت ما دارای 700 نیروی متخصص است که پس از هفت سال فعالیت در حوز هوش مصنوعی در سال جاری توانست به عنوان کارآفرین برتر کشور معرفی شود.

وی با اشاره به نقش هوش مصنوعی در زندگی مردم، اظهار کرد: مرکز تحقیقات هوش مصنوعی این شرکت موفق به تولید سامانه احراز هویت غیر حضوری شد که تاکنون 4.

5 میلیون نفر از طریق این سامانه وارد بازار سرمایه شدند، ضمن آنکه این سامانه در حال حاضر در قوه قضاییه به منظور احراز هویت کاربردی شده است.

رسولی زاده با تاکید بر اینکه استفاده از این سامانه در دیگر نهادها و ارگان های کشور نیز در حال پیگیری است، ادامه داد: این شرکت اهتمام ویژه ای برای ارتباط با دانشگاه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت یکی از شرکت های دانش بنیان در طرح مهارت افزایی وزارت علوم 

مشارکت یکی از شرکت های دانش بنیان در طرح مهارت افزایی وزارت علوم