مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 05:152021-02-28بين الملل

چاره عراق، اول دفع آمریکا


عراقی ها و سوریه ای ها باید قبل از هر اقدام، پاک سازی کشور خود از پایگاه ها و نیروهای متجاوز آمریکایی را به نتیجه نهایی برسانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، سعدالله زارعی طی یادداشتی در بگیرد.

4- اقدام بامداد جمعه آمریکا از یک سو اقدامی جنایتکارانه علیه شهروندان عراقی بود و از سوی دیگر سوءاستفاده از خاک عراق برای تجاوز به خاک کشور همسایه به حساب می آید.

بر این اساس جا دارد دولت عراق هم به حکم نقض حاکمیت خویش و هم به حکم دفاع از خون شهیدان عراقی و به حکم ولی دم بودن، به شدت به این اقدام اعتراض کرده و مجازات هایی را برای مرتکبین در نظر بگیرد و با اخراج نظامیان آمریکایی از خاک عراق، مانع تکرار این فجایع شود ولی متأسفانه واکنش دولت عراق تا این لحظه با این انتظار به حق فاصله زیادی داشته است.

دولت عراق به جای واکنش شدید، فقط همدستی خود در حمله به نیروهای عراقی را تکذیب کرد! و البته در عین حال وزیر خارجه عراق -فؤاد حسین که از مقامات کردی عراق است- دو روز پیش در گفت وگو با سوریه نیوز ، کسانی که روز جمعه از سوی آمریکا در خاک سوریه مورد حمله قرار گرفته اند را تروریست خواند و گفت: ما وقتی دولت داریم گروه مقاومت معنا ندارد ! دولت کنونی عراق از آغاز از سوی خیلی از عراقی ها متهم بود که در پیوند معارضه و آمریکا پدید آمده و مجر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چاره عراق، اول دفع آمریکا

چاره عراق، اول دفع آمریکا