مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:502021-02-28سياسي

افزایش غیر قانونی حریم تالاب انزلی/ لزوم مدیریت واحد تالاب


نماینده انزلی در مجلس، افزایش حریم تالاب انزلی را غیر قانونی دانست و افزود: متاسفانه مدیریت واحد در تالاب انزلی وجود ندارد و لذا اکنون علاوه بر حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، - ایسنا/گیلان نماینده انزلی در مجلس، افزایش حریم تالاب انزلی را غیر قانونی دانست و افزود: متاسفانه مدیریت واحد در تالاب انزلی وجود ندارد و لذا اکنون علاوه بر حفاظت محیط زیست و منابع طبیعی، وزارت نیرو نیز مدعی تالاب است.

احمد دنیامالی در گفت وگو با ایسنا اظهار کرد: از سال 93 وزارت نیرو و سازمان آب منطقه ای حریم و بستر تالاب انزلی را از 15 هزار و 500 هکتار به 25 هزار هکتار افزایش دادند و در واقع وزارت نیرو و سازمان ثبت اسناد اقدام خلاف قانون مرتکب شده اند.

وی با تاکید بر اینکه در تالاب انزلی مستثنیات داریم و عده ای از افراد دارای سند و و برخی از اهالی مشغول شالیکاری در آنجا هستند، افزود: واگذاری هایی طی چند دهه اخیر صورت گرفته است.

دولت و وزارت نیرو بدون توجه به حقوق مردم این کار را کرده و حریم تالاب را افزایش داده است.

نماینده مردم انزلی در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در مجلس مسئله حریم تالاب را در قالب طرح سوال از وزیر نیرو و وزیر دادگستری پیگیری می کنیم، گفت: شهروندانی که زمین هایشان در حریم تالاب واقع شده و سند دارند و زمین هایی که جزو مستثن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش غیر قانونی حریم تالاب انزلی/ لزوم مدیریت واحد تالاب

افزایش غیر قانونی حریم تالاب انزلی/ لزوم مدیریت واحد تالاب