مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 اسفند 1399 ساعت 04:452021-02-28پزشكي

با پوشش بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در بیماران کرونایی کاهش می یابد


با توجه به بالا بودن هزینه درمان بیماری کرونا، افراد با تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در آن ها کاهش می یابد.

- ایسنا/لرستان مدیرکل بیمه سلامت لرستان گفت: با توجه به بالا بودن هزینه درمان بیماری کرونا، افراد با تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در آن ها کاهش می یابد.

شاهدخت فتحی بیرانوند امروز نهم اسفندماه با اشاره به تأثیرات مثبت روحی پوشش بیمه سلامت برای بیماران کرونایی، اظهار کرد: با توجه به بالا بودن هزینه درمان بیماران کرونا، افراد با تحت پوشش قرار گرفتن بیمه سلامت اضطراب و نگرانی بابت پرداخت هزینه را نخواهند داشت و آرامش روحی آن ها دچار اخلال نخواهد شد.

وی تصریح کرد: بیماری کرونا عوارض و تأثیرات آن ممکن است بر سلامتی فرد از نظر جسمی و روحی وارد کند و بررسی های میدانی نشان داده که این ویروس یک عامل بیماری زاست و به نوعی اضطراب بیمار را بیشتر خواهد کرد که یکی از عوامل باعث بهبودی و ریکاوری بیماری کرونا افزایش سیستم ایمنی است که بتواند بر این ویروس غلبه کند.

مدیرکل بیمه سلامت لرستان بیان کرد: در شرایطی که فرد بیمار کرونایی اضطراب ناشی از بیماری را دارد ما باید بتوانیم شرایط روحی آن را فراهم کنیم که استرسی دیگری بر این بیماری افزایش پیدا نکند و تضعیف بیماری دوچندان و سیر بیماری طولانی ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

با پوشش بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در بیماران کرونایی کاهش می یابد

با پوشش بیمه سلامت، اضطراب و نگرانی در بیماران کرونایی کاهش می یابد