مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:552021-02-27اقتصادي

تعطیلی بازار از 15 اسفند شایعه است


تعطیلی اصناف و بازاریان اردبیل از 15 اسفندماه شایعه است و این موضوع صحت ندارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر اردبیل اظهار کرد: با توجه به ایام پایانی سال و خرید مردم، به هیچ عنوان دستورالعملی مبنی بر تعطیلی اصناف و بازاریان ابلاغ نشده است.

وی تصریح کرد: نه تنها واحدهای صنفی در ایام پایانی سال تعطیل نمی شوند بلکه با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، اصناف در ارائه خدمات به مردم مصمم بوده و تلاش می کنند با رعایت همه پروتکل های بهداشتی و موازین توصیه شده، بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

فرماندار اردبیل گفت: در پاساژها و ورودی بازار مقرر شده افرادی در مورد زدن ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی به مشتریان و همچنین بازاریان تذکر بدهند تا هیچ فردی بدون ماسک و زدن مواد ضدعفونی کننده وارد پاساژ و یا مراکز خرید نشوند.

امامی یگانه به شلوغی بازار در این ایام اشاره کرد و افزود: عموم مردم باید خریدهای خود را در این ایام به نحوی مدیریت کنند تا در روزها و ساعات پایانی شاهد تراکم حضور جمعیت در بازار نباشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطر نشان کرد: در صورتی که هموطنان خریدی ضروری نداشته باشند باید از حضور در بازار پرهیز کنند چرا که هر نوع تجمع می تواند به شیوع و گسترش بیماری در شهر اردبیل اشاره کرد و گفت: همچنان شهر اردبیل در کنار برخی از شهرهای بزرگ استا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعطیلی بازار از 15 اسفند شایعه است

تعطیلی بازار از 15 اسفند شایعه است