مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:452021-02-27سياسي

ساختارهای رسانه ای فولاد مبارکه تغیر خواهد کرد


مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه گفت: ساختارهای رسانه ای فولاد در حال تغیر است و هفته نامه فولاد مبارکه از امروز با طراحی جدید و محتوایی متفاوت عرضه می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مبارکه، هادی نباتی نژاد ظهر امروز در نشست با اصحاب رسانه مبارکه، اظهار داشت: با اکثر رسانه ها ارتباط داریم و ما از اشکالاتی که رسانه ها در حوزه فولاد مبارکه بیان می کنند، مطلع هستیم.

مدیر روابط عمومی مجتمع فولاد مبارکه افزود: هنگامی می گوییم قطب صنعت فولاد هستیم، پس باید قطب رسانه هم باشیم و معدل کلی عملکردی همه افراد در روابط عمومی فولاد مبارکه خیلی خوب بوده، اما برای فولاد مبارکه جایگاه بالاتری را متصور هستیم.

وی با اشاره به تغییرات خوب و اصولی در آینده روابط عمومی فولاد مبارکه، گفت: ساختارهای رسانه ای فولاد در حال تغیر است و هفته نامه فولاد مبارکه از امروز با طراحی جدید و محتوایی متفاوت عرضه می شود.

نباتی نژاد گفت: در همین راستا در حال تقویت پایگاه خبری فولاد مبارکه هستیم و زیرساخت های رسانه ای قرار است توسعه یابد و جلسات متعددی با رسانه ها برای تقویت عرصه روابط عمومی داشته ایم.

مدیر روابط عمومی فولاد مبارکه با بیان اینکه برنامه تلویزیونی برخط را راه اندازی کرده ایم، خاطرنشان کرد: رسانه های شهرستان مبارکه می توانند گروه فولاد مبارکه را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساختارهای رسانه ای فولاد مبارکه تغیر خواهد کرد

ساختارهای رسانه ای فولاد مبارکه تغیر خواهد کرد