مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:352021-02-27اقتصادي

جریمه های کرونایی؛ نفع سرشار دولت، زیان بزرگ مردم و بی اهمیت برای شهرداری!


تهران تنها شهری نیست که این محدودیت در آن به اجرا در می آید و در پی آن، رانندگان متخلف جریمه می شوند و موظف به پرداخت مبالغی به دولت هستند و سوای آن، - صحبت درباره آلودگی هواست که به تاکید مدیران شهری، اجرای این طرح کرونایی هم در تشدید آن تاثیر گذار بوده است.

امثال رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران که می گوید: از ابتدای اجرای محدودیت های تردد شبانه در پایتخت در شورای شهر اعتقاد داشتیم که این موضوع سبب افزایش ترافیک در برخی از ساعات پیک در معابر و بزرگراه های پایتخت می شود که با اجرا شدن این موضوع و تداوم آن نیز مشخص شد که نه تنها ترافیک در ساعت های منتهی به اجرای طرح شبانه بیشتر می شود، بلکه مصرف سوخت نیز افزایش و آلودگی هوا نیز ایجاد خواهد شد.

محمد علیخانی با تاکید بر این نکته که مخالف اجرای این طرح است، می افزاید: بنده از نظر ترافیکی مخالف اجرای محدودیت های تردد شبانه در سطح پایتخت هستم.

هنوز برای مردم روشن نشده است که با وجود گذشت چند ماه از اجرای محدودیت های شبانه، ارتباط این محدودیت با مبحث کرونا چیست و چگونه حضور در خودرو ها از ساعت 9 شب تا 4 صبح [البته ساعت 3 صبح درست است، چون مدتی پیش ستاد کرونا در اقدامی عجیب یک ساعت از ساعت پایان منع تردد شبانه کاست]می تواند باعث انتقال کرونا شود؟! اما به راستی رهاورد این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریمه های کرونایی؛ نفع سرشار دولت، زیان بزرگ مردم و بی اهمیت برای شهرداری!

جریمه های کرونایی؛ نفع سرشار دولت، زیان بزرگ مردم و بی اهمیت برای شهرداری!