مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 18:302021-02-27سياسي

آذری جهرمی: ادعای ارزان کردن اینترنت توسط مجلس صحیح نیست


چون در مصوبه جدید مجلس، دولت مکلف شده قیمت پیام رسان داخلی را 20 درصد اینترنت لحاظ کند، عملا دولت دیگر «اجازه» رایگان کردن «شبکه دانش آموزی شاد» را ندارد و از سال بعد استفاده از «شاد» صرفا با پرداخت هزینه ممکن است.

- آذری جهرمی وزیر ارتباطات نوشت: چون در مصوبه جدید مجلس، دولت مکلف شده قیمت پیام رسان داخلی را 20 درصد اینترنت لحاظ کند، عملا دولت دیگر اجازه رایگان کردن شبکه دانش آموزی شاد را ندارد و از سال بعد استفاده از شاد صرفا با پرداخت هزینه ممکن است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ محمدجواد آذری جهرمی شامگاه شنبه در اینستاگرام خود نوشت: مجلس شورای اسلامی امروز مصوب کرد، دولت مکلف است نرخ تعرفه اینترنت را برای استفاده از پیام رسان های داخلی 20 درصد نرخ تعرفه پیام رسان های خارجی تعیین و وصول نماید.

وزیر ارتباطات افزود: سپس نماینده مردم تهران در مجلس -مجتبی رضاه خواه- در توییتر خود نوشت مجلس امروز مصوب کرد که قیمت اینترنت برای پیام رسان های داخلی 20 درصد قیمت آن برای پیام رسان خارجی باشد.

مجلس هفته پیش تصویب کرده بود که اینترنت گران نشود، امروز تصویب کرد که اینترنت پیام رسان های داخلی به یک پنجم قیمت برسد این نماینده با توییت خود مدعی شد که مجلس، اینترنت بسیار ارزان را تصویب کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آذری جهرمی: ادعای ارزان کردن اینترنت توسط مجلس صحیح نیست

آذری جهرمی: ادعای ارزان کردن اینترنت توسط مجلس صحیح نیست