مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:102021-02-27بين الملل

همه اهداف اشغالگران آمریکایی در تیررس رزمندگان مقاومت عراق است/ واکنش حتمی است


هیئت هماهنگی گروههای مقاومت عراق با صدور بیانیه ای به حمله هوایی آمریکا به نوار مرزی سوریه و عراق به شدت واکنش نشان داد و اعلام کرد که پاسخ کوبنده ای در راه است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از المیادین: هیئت هماهنگی گروههای مقاومت عراق با صدور بیانیه ای به حمله هوایی آمریکا به نوار مرزی سوریه و عراق واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: در زمانه ای که ناامیدان، ترسوها و خائنان به بازار توجیهات واهی برای مشروع جلوه دادن اشغالگران جنایتکار در عراق بر خلاف قانون اساسی روی آورده و علیه مخالفان و معارضان این اشغالگران کینه توز، مکر می ورزند و اتهامات ناروا می زنند؛ به طور عمد خود را به فراموشی می زنند که این موضع میلیونها عراقی است که در قالب مصوبه پارلمان عراق در بیرون راندن نیروهای خارجی اصرار دارند.

در این بیانیه آمده است: اقدامات اشغالگران آمریکایی با قانون بین المللی و اصول احترام به حاکمیت کشورهای مستقل همخوانی ندارد و کوچکترین کشور در دنیا هم نمی تواند آنرا تحمل کند چه رسد به کشوری در حد و اندازه عراق با تاریخ و پشتوانه فرهنگی و دینی و بافت اجتماعی معروف آن.

هیئت هماهنگی گروههای مقاومت عراق اعلام کرد: جنایت اشغالگران در هدف قرار دادن مواضع حشد شعبی در مرز عراق که با داعش مقابله می کنند، آخرین جنایت اشغالگر است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همه اهداف اشغالگران آمریکایی در تیررس رزمندگان مقاومت عراق است/ واکنش حتمی است

همه اهداف اشغالگران آمریکایی در تیررس رزمندگان مقاومت عراق است/ واکنش حتمی است