مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 17:102021-02-27اقتصادي

2200صادرکننده ارز را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند


مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران گفت: دو هزار و 200 صادر کننده در کشور 100 درصد ارز حاصل از صادرات خود را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، احسان قمری شامگاه شنبه در آیین تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان زنجان گفت: ایفای تعهدات ارزی که روند نزولی داشت برطرف و در زمان حاضر 67 درصد تعهدات ارزی صادرکنندگان ایفا شده است.

وی با بیان اینکه بیش از دو هزار و 200 صادر کننده در کشور 100 درصد ارز حاصل از صادرات خود را که رقمی بیش از 16 میلیارد یورو بود را به چرخه اقتصادی کشور بازگرداندند، اظهار کرد: وظیفه وزارت صنعت، معدن و تجارت، تسهیل و تسریع ایفای تعهدات ارزی است.

مدیرکل دفتر توسعه خدمات بازرگانی سازمان توسعه تجارت ایران با بیان اینکه ما به هیچ عنوان کارت بازرگانی هیچ واحد تولیدی را تعلیق نکردیم، گفت: بر اساس مصوبه هیات دولت همه صادرکنندگان باید ارز حاصل از صادرات را به کشور بازگردانند.

قمری با بیان اینکه دو هزار و 500 کارت بازرگانی واحدهای غیرتولیدی که ارزشان را برنگرداندند در شهریورماه تعلیق شد، ابراز داشت: تا کنون نیز با بازگرداندن ارز در سقف اعلام شده یک هزار و 750 کارت بازرگانی رفع تعلیق شده و طی چند ماه گذشته اتفاقات خوبی در حوزه صادرات کشور افتاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2200صادرکننده ارز را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند

2200صادرکننده ارز را به چرخه اقتصادی کشور بازگردانند