مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 15:352021-02-27دانش

چه خبر از تعویق آزمون های اسفندماه گروه علوم پزشکی؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا و آغاز پیک چهارم این مهمان ناخوانده در اسفند ماه 99 موجب شد تا نگرانی داوطلبان آزمون های پیش کارورزی، - داوطلبان آزمون های گروه علوم پزشکی اسفندماه 99 با توجه به آغاز پیک چهارم کرونا در کشور چند روزی می شود که درخواست لغو و یا تعویق آزمون ها را به روسای دانشگاه ها و مسئولان وزارت بهداشت ارسال کرده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، شیوع ویروس کرونا و آغاز پیک چهارم این مهمان ناخوانده در اسفند ماه 99 موجب شد تا نگرانی داوطلبان آزمون های پیش کارورزی، علوم پایه پزشکی، دندانپزشکی و آزمون جامع دوره دکتری عمومی داروسازی که قرار است در 14 و 15 اسفند ماه 99 برگزار شود، افزایش یابد.

به همین منظور داوطلبان از سراسر کشور با ارسال نامه هایی به وزارت بهداشت و اعلام اینکه تعویق در آزمون های مذکور تبعات زیان باری برای دانشجویان در سیستم آموزشی نخواهد داشت، خواستار تعویق آزمون های گروه علوم پزشکی اسفندماه 99 به زمانی پس از پیک چهارم کرونا شدند.

بیشتر بخوانید دانشجویان پزشکی شعار نه به آزمون های مرگ سر دادند / جوانان را بازیچه سیاست های غلط خود نکنید آزمون های پیش کارورزی، در قطب های 10 گانه کشور شامل منطقه 1: دانشگاه های علوم پزشکی گیلان، مازندران، بابل، گلستان، سمنان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه خبر از تعویق آزمون های اسفندماه گروه علوم پزشکی؟

چه خبر از تعویق آزمون های اسفندماه گروه علوم پزشکی؟