مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:502021-02-27پزشكي

حلقه محدودیت های خوزستان باید تنگ تر شود / افزایش 60 درصدی ابتلا در خوزستان


رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم ادامه اعمال محدودیت ها، گفت: حلقه محدودیت ها در خوزستان باید تنگ تر شود و مردم بیشتر رعایت کنند تا عدد انتقال بیماری از هر فرد، - ایسنا/خوزستان رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تاکید بر لزوم ادامه اعمال محدودیت ها، گفت: حلقه محدودیت ها در خوزستان باید تنگ تر شود و مردم بیشتر رعایت کنند تا عدد انتقال بیماری از هر فرد، به کمتر از یک برسد.

دکتر فرهاد ابول نژادیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (9 اسفندماه) برگزار شد، اظهار کرد: تعداد موارد شناسایی شده در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن 60 درصد بیشتر شده است؛ البته تعداد تست های انجام شده در این یک هفته نسبت به هفته های گذشته نیز دو برابر شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: در هفته گذشته، روزانه 12 هزار تست به منظور شناسایی بیشتر بیماران در استان خوزستان انجام شد که کار بزرگی است.

ابول نژادیان تصریح کرد: موارد بستری در هفته گذشته نسبت به هفته قبل از آن حدود 30 درصد افزایش یافته است و موارد فوت نیز به نسبت تعداد بیماران، افزایش پیدا می کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در حال حاضر حدود یک هزار و 200 بیمار به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان های خوزستان بستری هستند که حدود 900 نفر از این تع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حلقه محدودیت های خوزستان باید تنگ تر شود / افزایش 60 درصدی ابتلا در خوزستان

حلقه محدودیت های خوزستان باید تنگ تر شود / افزایش 60 درصدی ابتلا در خوزستان