مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-27بين الملل

بدهی کره جنوبی به ایران چطور قابل پرداخت است؟


رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره جنوبی با بیان اینکه بدهی کره جنوبی، طبق فهرست اقلام درخواستی ایران پرداخت می شود، یادآور شد: «کره بدون نیاز به انجام مذاکرات با آمریکا می تواند کالاهای غیرتحریمی را مورد مبادله قرار بدهد که شامل مواد غذایی و اقلام دارویی می شود.

- رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره جنوبی با بیان اینکه بدهی کره جنوبی، طبق فهرست اقلام درخواستی ایران پرداخت می شود، یادآور شد: کره بدون نیاز به انجام مذاکرات با آمریکا می تواند کالاهای غیرتحریمی را مورد مبادله قرار بدهد که شامل مواد غذایی و اقلام دارویی می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایرنا، رییس اتاق بازرگانی مشترک ایران و کره جنوبی گفت: تهران فهرست اقلام مورد نیاز از جمله دارو، مواد اولیه و تجهیزات کارخانجات را به سئول اعلام کرده است، که بر اساس آن، بخشی از بدهی این کشور به ایران پرداخت می شود.

حسین تنهایی روز شنبه درخصوص میزان بدهی کره جنوبی به ایران اظهار داشت: بر اساس اعلام بانک مرکزی کل بدهی این کشور به ایران هفت میلیارد دلار است و اسناد دیگری که نشان دهنده بیشتر بودن این مبلغ باشد، وجود ندارد.

وی با اشاره به اینکه کالاهای مختلفی از جمله مواد اولیه و تجهیزات کارخانجات مورد مذاکره قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: این کشور بدون نیاز به انجام مذا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بدهی کره جنوبی به ایران چطور قابل پرداخت است؟

بدهی کره جنوبی به ایران چطور قابل پرداخت است؟