مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:302021-02-27بين الملل

تداوم لابی گری در آمریکا در عدم مجازات بن سلمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین روز شنبه در یادداشتی به قلم مارتین چالوف نوشت، قرار نگرفتن نام محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در لیست تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا، - یک روزنامه انگلیسی نوشت، عدم تحریم ولیعهد سعودی پس از انتشار گزارشی درباره نقش او در قتل یک جمال خاشقچی، نشان گر تداوم لابی گری این کشور در آمریکا است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، روزنامه گاردین روز شنبه در یادداشتی به قلم مارتین چالوف نوشت، قرار نگرفتن نام محمد بن سلمان ولیعهد سعودی در لیست تحریم های جدید وزارت خزانه داری آمریکا، نشان می دهد سعودی ها همچنان قادر به تأثیرگذاری در واشنگتن هستند.

در این یادداشت آمده است، پس از دو سال سرپوش گذاشتن دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا، دولت جدید این کشور به رهبری جو بایدن نهایتاً بن سلمان را در قتل جمال خاشقچی روزنامه نگار سعودی متهم دانست.

چالوف می نویسد، با این حال اجتناب دولت بایدن از مجازات بن سلمان در این ارتباط نشان می دهد که علیرغم مواضع دولت بایدن، ریاض همچنان وزن خود را در آمریکا حفظ کرده است.

رژیم سعودی با وجود منفور بودن، به عنوان بازیگری کلیدی باقی خواهد ماند و با توجه به گمانه زنی ها درخصوص اینکه قرار است دولت آمریکا از چه اقداماتی رونمایی کند، درواقع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم لابی گری در آمریکا در عدم مجازات بن سلمان

تداوم لابی گری در آمریکا در عدم مجازات بن سلمان