مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 13:152021-02-27دانش

آیا مسئولان کنکور دکتری 1400 را به تعویق می اندازند؟ + دلایل


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال گذشته در بحبوحه روز های کرونایی مسئولان برای لغو یا به تعویق انداختن گردهمایی ها، اجتماعات و آزمون های سراسری از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

- آیا مسئولان کنکور دکتری 1400 را به تعویق می اندازند؟ + دلایل جمعیت زیادی از داوطلبان کنکور دکتری 1400 خواهان تعویق زمان برگزاری این آزمون هستند؛ اما آیا مسئولان و کمیسیون آموزشی های مجلس نیز مخالف تغییر زمان کنکور هستند؟ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سال گذشته در بحبوحه روز های کرونایی مسئولان برای لغو یا به تعویق انداختن گردهمایی ها، اجتماعات و آزمون های سراسری از هیچ تلاشی مضایقه نکردند.

همگان به خوبی در خاطر دارند که کنکور های سراسری چندین بار به تعویق افتاد و هیچ مدیر، معاون، یا حتی وزارتخانه و سازمانی مسئولیت برگزاری، حفظ جان و سلامتی داوطلبان را برعهده نمی گرفت.

حتی بعد از برگزاری کنکور دکتری 99 در مردادماه بعنوان برگزاری نخستین گردهمایی روز های کرونایی، جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی که اعتراض داوطلبان به عدم رعایت پروتکل های بهداشتی را شنیده بودند، خواستار لغو یا تعویق کنکور های کارشناسی ارشد و سراسری شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا مسئولان کنکور دکتری 1400 را به تعویق می اندازند؟ + دلایل

آیا مسئولان کنکور دکتری 1400 را به تعویق می اندازند؟ + دلایل