مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:352021-02-27اقتصادي

آغاز اجرای فاز دوم طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تبریز


حمید احمدی، دبیر طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: وضعیت اشــتغال دانش آموختگان یکی از مهم ترین مســائل در توسعه علمی، - دبیر طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تبریز از آغاز فاز دوم طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان این دانشگاه خبر داد.

حمید احمدی، دبیر طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تبریز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: وضعیت اشــتغال دانش آموختگان یکی از مهم ترین مســائل در توسعه علمی، اقتصادی و اجتماعی کشــور است؛ چرا که نرخ بالای بیکاری از یک ســو باعث افزایش نارضایتی و کاهش تمایل برای ورود به دانشگاه ها می شود و از سوی دیگر عواقب ناگوار اجتماعی و اقتصادی به دنبال دارد.

احمدی مطرح کرد: برخی از دانشــگاه ها، پژوهشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشــور از سال 97 رصد اشــتغال دانش آموختگان خود را آغاز کرده اند تا بر مبنای نتایج به دست آمده، تصمیم گیری های کلان درخصوص توسعه آموزش عالی به درستی و به کمک اطلاعات جمع آوری شده طی این طرح صورت پذیرد.

دانشگاه تبریز نیز سال گذشته با انجام برنامه-ریزی های لازم و ایجاد زیرساخت های مورد نیاز، فاز اول طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان را اجرایی نمود و اجرای فاز دوم نیز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز اجرای فاز دوم طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تبریز

آغاز اجرای فاز دوم طرح پایش وضعیت اشتغال دانش آموختگان دانشگاه تبریز