مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-27سياسي

برگزاری 2468 دوره حضوری آموزش امداد و کمک های اولیه در سال جاری


معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر از برگزاری 2468 دوره حضوری آموزش امداد و کمک های اولیه با حضور بیش از 48 هزار نفر در این دوره ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر کشور چین و اخطار پاندمی شدن این بیماری، ضمن درخواست اعلام مراتب به سازمان مدیریت بحران کشور برای عمل به وظایف قانونی خود که به عنوان بخشی از مقوله مدافعه گری جامعه است، اقدام به تشکیل کمیته علمی تدوین محتوا و کمیته اجرایی انتشار مطالب آموزشی با استفاده از ظرفیت علمی و اجرایی داخل جمعیت و نیز سازمان تخصصی نظام پزشکی کرد.

وی توضیح داد: به جرات می توان گفت جمعیت هلال احمر نخستین نهادی است که به طور جدی آموزش های همگانی خود را با انتشار نخستین اینفوگرافی های آموزشی در یازدهم بهمن 1398 آغاز کرد و این اقدام با اتکا به خرد و تلاش جمعی، تبیین مخاطبین مختلف، طراحی دوره های آموزشی حضوری و غیرحضوری و طراحی و انتشار صدها پیام مرتبط، از طرق مختلف تداوم یافت که همچنان تا پایان بحران ایجاد شده نیز ادامه خواهد داشت.

معاون آموزش، پژوهش و فناوری جمعیت هلال احمر برگزاری دوره های آموزشی و تمرین پناه گیری در خانه های هلال، آموزش کارکنان وظیفه نیروهای مسلح، آموزش های همگانی در مناسبت های (ایام نوروز، هفته هلال، روز ایمنی در برابر زلزله و نظایر آن) و برگزاری دوره های آنلاین را از مهمتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 2468 دوره حضوری آموزش امداد و کمک های اولیه در سال جاری

برگزاری 2468 دوره حضوری آموزش امداد و کمک های اولیه در سال جاری