مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:202021-02-27سياسي

افزایش کلینیک های غیرمجاز زیبایی در کشور


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد باطنی، با انتقاد از فعالیت کلینیک های پزشکی غیرمجاز به ویژه در حوزه جراحی های زیبایی، اظهار کرد: - رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران، با اشاه به افزایش کلینیک های غیرمجاز زیبایی، خواستار ورود نهاد های نظارتی در برخورد با این قبیل از کلینیک ها شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، احمد باطنی، با انتقاد از فعالیت کلینیک های پزشکی غیرمجاز به ویژه در حوزه جراحی های زیبایی، اظهار کرد: این موضوع به شکل افسارگسیخته ای در حال افزایش است و نهاد های نظارتی هم آنگونه که باید جلوی این کار را نمی گیرند.

رییس انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران با بیان اینکه اقبال افراد به مداخلات زیبایی تنها مختص ایرانیان نیست و در همه دنیا وجود دارد، گفت: گردش مالی زیاد این کار باعث ورود افراد غیرحرفه ای به این حوزه شده است.

وی نظارت بر تبلیغات را راهکار مؤثر برای جلوگیری از افزایش این پدیده مطرح کرد و افزود: ما 5 هزار و 600 صفحه اینستاگرامی در مورد جراحی زیبایی به زبان فارسی داریم در حالی که کل جراحان پلاستیک کشور 300 نفر هستند و غالب این صفحات مجازی هم متعلق به پزشکان نیست.

باطنی، افزایش سطح آگاهی مردم در این زمینه را ضروری دانست و گفت: بسیاری از تبلیغات و ادعا هایی که در فضای مجازی می شود عملاً


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کلینیک های غیرمجاز زیبایی در کشور

افزایش کلینیک های غیرمجاز زیبایی در کشور