مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 12:152021-02-27سياسي

کاهش 35 درصدی پرونده های طلاق در البرز


رییس کل دادگستری استان البرز با اشاره به اقدامات انجام شده دستگاه قضایی استان در خصوص کاهش نرخ طلاق، گفت: طی سال جاری با افزایش 15 درصدی پرونده های سازش میان زوجین و کاهش 35 درصدی پرونده های طلاق توافقی در البرز همراه بوده ایم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، بعد از ظهر امروز در آیین تحلیف اولین دوره مشاوران خانواده قوه قضاییه که در راستای اجرای ماده 30 دستورالعمل نحوه تشکیل و فعالیت مراکز مشاوره خانواده و با حضور حجت الاسلام و المسلمین اژه ای، معاون اول قوه قضاییه ( برای مشاوران و متقاضیان طلاق، بخشی از اقدامات انجام شده در این خصوص است.

رییس شورای قضایی استان البرز، اظهار کرد: به منظور عملیاتی کردن دستورالعمل اداره مراکز مشاوره خانواده نیز نیازسنجی و پیگیری های لازم متناسب با تعداد پرونده های دعاوی خانواده انجام شده و ضمن تعیین اعضای شورای مشورتی مراکز مشاوره خانواده استان، ابلاغ آن ها نیز صادر شده است.

وی در رابطه با برخی اقدامات معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری البرز در راستای صیانت از نهاد خانواده اشاره کرد و متذکر شد: راه اندازی 4  مرکز ملاقات فرزندان طلاق با والدین در البرز و انجام بیش از 4000 ملاقات بین فرزندان طلاق با والدین؛ برگزاری دوره های آموز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش 35 درصدی پرونده های طلاق در البرز

کاهش 35 درصدی پرونده های طلاق در البرز