مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-27ورزشي

تیم فوتبال بانوان البرز حامی ندارد/مسؤولان حمایت کلامی را هم دریغ کردند


سرپرست تیم بانوان هیأت فوتبال البرز با اشاره به اینکه عدم حمایت مالی و معنوی از تیم فوتبال بانوان البرز منجر به کسب نتایچ غیرقابل قبول در لیگ دسته یک شده است، - مریم بیات، سرپرست تیم بانوان هیأت فوتبال البرز، امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرج، در خصوص مشکلات تیم، گفت: در این دوره از مسابقات هدف مدیران و مسؤولان تیم جوان گرایی بود تا بتوانیم از بین بازیکنان بومی استعداد برتر را شناسایی و برای حضور و کسب تجربه در لیگ آماده کنیم.

سرپرست تیم بانوان هیأت فوتبال استان البرز با بیان اینکه شناسایی استعدادهای بومی می توانند آینده فوتبال استان را تضمین کنند، افزود: در این راستا نیازمند حمایت مالی و معنوی هستیم.

بیات تصریح کرد: با اینکه 15 دوره از سابقه لیگ برتر بانوان کشور می گذرد ولی نماینده البرز فقط دو بار حضور در این سطح از رقابت ها را در کارنامه خود دارد.

سرپرست تیم هیأت فوتبال البرز، اضافه کرد: به هیچ عنوان منکر نتایج ضعیف تیم نیستیم و برای خودمان نیز قابل قبول نیست اما با توجه به بضاعت تیم و مشکلات مالی که وجود داشت موفق نشدیم نتایج کلامی این تیم را حمایت نکردند تا دلگرمی و انگیزه برای ادامه رقابت ها در بین بازیکنان به وجود بیاورند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تیم فوتبال بانوان البرز حامی ندارد/مسؤولان حمایت کلامی را هم دریغ کردند

تیم فوتبال بانوان البرز حامی ندارد/مسؤولان حمایت کلامی را هم دریغ کردند