مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:352021-02-27سياسي

امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران مایه شهیدان رجایی و باهنر است


امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران مایه شهیدان رجایی و باهنر است.

- ایسنا/لرستان مدیر آموزش وپرورش بروجرد گفت: امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران مایه شهیدان رجایی و باهنر است.

محمد مهرافزون در مراسم تقدیر و تجلیل از افراد فعال و برتر در حوزه معاونت پرورشی به مناسبت روز امور تربیتی و تربیت اسلامی که امروز نهم اسفندماه برگزار شد، ضمن تسلیت به مناسبت ارتحال حضرت زینب سلام الله علیها و همچنین گرامیداشت هفته تربیت اسلامی و امور تربیتی، اظهار کرد: امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران مایه شهیدان رجایی و باهنر است که توسط این دو شهید والامقام برای حفظ و حراست از دستاوردهای انقلاب اسلامی در آموزش وپرورش تأسیس شد.

وی تصریح کرد: در این نهاد مقدس خانه و مدرسه دونقطه کلیدی و اساسی در بایدها و نبایدها و همچنین شناخت مهارت زندگی دانش آموزان است و فعالیت های پرورشی آن با تأکید بر دستورات الهی و نهضت حسینی و علوی باعث رشد و شکوفایی تربیت اعتقادی دانش آموزان می شود.

مدیر آموزش وپرورش بروجرد خاطرنشان کرد: نهاد امور تربیتی از بدو تأسیس تاکنون فعالیت های چشمگیری در راستای تربیت اسلامی و انقلابی دانش آموزان داشته و مربیان آن بر اساس رسالت خویش در جهت پیگیری و جلوگیری از آسیب های اجتماعی که دانش آموزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران مایه شهیدان رجایی و باهنر است

امور تربیتی شجره طیبه و صدقه جاریه و میراث گران مایه شهیدان رجایی و باهنر است