مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:252021-02-27دانش

آیین نامه پذیرش بدون آزمون فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد ابلاغ شد


ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ، آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

- ریاست دانشگاه آزاد اسلامی ، آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی این دانشگاه را ابلاغ کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر محمدمهدی طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را به رؤسای دانشگاه آزاد اسلامی استان ها ابلاغ کرد.

در این بخشنامه آمده است: با عنایت به منویات مقام معظم رهبری مبنی بر نخبه پروری و فراهم آوردن امکانات سخت افزاری و نرم افزاری برای کار و تلاش نخبگان و توجه معظم له در بیانیه گام دوم انقلاب درخصوص حمایت از جوانان مستعد و کارآمد به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی و در راستای تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه پذیرش بدون آزمون فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد ابلاغ شد

آیین نامه پذیرش بدون آزمون فارغ التحصیلان ممتاز دانشگاه آزاد ابلاغ شد