مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 11:202021-02-27اقتصادي

افتتاح چند طرح خدماتی در سمیرم با حضور استاندار اصفهان


چند طرح زیرساختی و خدماتی سمیرم امروز با حضور استاندار اصفهان در این شهرستان افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمیرم استاندار اصفهان در سومین سفر کاری خود به سمیرم، مدرسه خیرساز روستای ده بزرگ و شهرداری بیده را افتتاح کرد.

مدرسه زنده یاد آریان حسین اخگر دارای 2 کلاس با زیربنای 800 متر و ساخت یک صد متر با اعتبار یک میلیارد و 300 میلیون تومان با نظارت اداره کل نوسازی مدارس استان اصفهان بنا شده است.

همچنین در این سفر دکل مخابراتی مستقر در شهر بیده مرکز بخش پادنا ی بزرگ در جنوب سمیرم نیز با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

ابراهیم امیدی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در سمیرم اظهار داشت: با توجه به اختلال مخابراتی برخی نقاط روستایی در بخش پادنا و نقاط کور جاده ای منتهی به مرکز، این بخش دارای پوشش مخابراتی و موبایلی خواهد شد.

رییس اداره مخابرات سمیرم افزود: هزینه ساخت و نصب این دکل حدود 300 میلیارد ریال شده است که با نصب این دکل اختلال مخابراتی برخی نقاط روستایی در بخش پادنا مرتفع و دارای پوشش مخابراتی خواهد شد؛ سایت های برخی مناطق دوردست و عشایری نیز به مرور به فناوری بالاتر ارتقا می یابند.

 سالن چندمنظوره فرهنگ متعلق به اداره آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان سمیرم نیز عصر امروز و بعد از بازدیدهای استاندار اصفهان از مناط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح چند طرح خدماتی در سمیرم با حضور استاندار اصفهان

افتتاح چند طرح خدماتی در سمیرم با حضور استاندار اصفهان