مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 10:002021-02-27اجتماعي

سنجش آلاینده های گازی مرتبط با بوی نامطبوع اطراف تهران‎


سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همکاری اداره کل هواشناسی استان اقدام به احداث یک ایستگاه هواشناسی در ‏مجتمع ‏پردازش و دفع آرادکوه کرد‎.

- با استقرار ایستگاه هواشناسی در مجتمع پردازش و ‏دفع آرادکوه صورت می گیرد؛ سنجش آلاینده های گازی مرتبط با بوی نامطبوع اطراف تهران‎ سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با همکاری اداره کل هواشناسی استان اقدام به احداث یک ایستگاه هواشناسی در ‏مجتمع ‏پردازش و دفع آرادکوه کرد‎.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، صدرالدین علیپور مدیر عامل سازمان با تاکید بر مصوبه ‏کارگروه مدیریت پسماند استان تهران درباره احداث ایستگاه هواشناسی در مجتمع آرادکوه گفت: توجه به محیط زیست از ‏اهداف اصلی این سازمان بوده و بر همین اساس طی دو سال گذشته تاکنون که مجتمع پردازش و دفع آرادکوه به عنوان یکی از ‏عوامل بوی نامطبوع مسیر فرودگاه‎ ‎امام(ره) معرفی شده است، با اجرای پروژه های مختلف تلاش کردیم سهم خود را به حداقل ‏برسانیم.

‏ او با اشاره به اجرای طرح کاپ به عنوان الگوی نوین کاهش پسماند و تاثیر نهایی آن بر کاهش زباله ‏در مرکز دفع آرادکوه، افزود: افزایش استاندارد کمپوست، بهسازی فرایندهای پردازش و بی خطرسازی در مقصد، ‏افزایش ظرفیت و بهبود کیفی تصفیه خانه شیرابه، کارخانه تولید برق از پسماند، گرانول سازی و غنی ساز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش آلاینده های گازی مرتبط با بوی نامطبوع اطراف تهران‎

سنجش آلاینده های گازی مرتبط با بوی نامطبوع اطراف تهران‎