مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-27پزشكي

تسلیت فرمانده عملیات مقابله با کرونای خوزستان در پی درگذشت 2 نیروی درمانی


فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان در پیامی درگذشت دو تن از مدافعان سلامت خوزستانی را تسلیت گفت.

- ایسنا/خوزستان فرمانده عملیات مقابله با کرونا در حوزه بهداشت و درمان استان خوزستان در پیامی درگذشت دو تن از مدافعان سلامت خوزستانی را تسلیت گفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز، در پیام دکتر فرهاد ابول نژادیان آمده است: انا لله و انا الیه راجعون با تاثر و تاسف فراوان دو تن از مدافعان سلامت در استان خوزستان در روزهای اخیر در راه خدمت به مردم و به علت ابتلا به ویروس کرونا جان باختند و در آغوش رحمت پروردگار آرام گرفتند.

مدافعان سلامت در طول تقابل یک ساله با ویروس کرونا مظهر فداکاری و ایثار بوده اند که قطعا پاکبازی و از جان گذشتگی آن ها در حافظه تاریخ ثبت خواهد شد.

امیدواریم جامعه نیز با ملزم دانستن خود به رعایت ضرورت های دوره شیوع کرونا همیار این عزیزان و قدردان زحمات شبانه روزی مدافعان سلامت باشد.

اینجانب عروج آسمانی زنده یاد فاطمه نجم السادات مامای فداکار بیمارستان امیرالمومنین اهواز و زنده یاد حمیرا احمدی بهورز زحمتکش شبکه بهداشت شهرستان باغملک به علت ابتلا به ویروس کرونا را به خانواده محترم و همکاران ایشان تسلیت عرض نموده و برای روح بلندشان از درگاه خداوند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسلیت فرمانده عملیات مقابله با کرونای خوزستان در پی درگذشت 2 نیروی درمانی

تسلیت فرمانده عملیات مقابله با کرونای خوزستان در پی درگذشت 2 نیروی درمانی