مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:452021-02-27دانش

آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر به دوره های بالاتر ابلاغ شد


رییس دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی را ابلاغ کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدرخصوص حمایت از جوانان مستعد و کارآمد به عنوان محور تحقق نظام پیشرفته اسلامی و در راستای تحقق سند دانشگاه آزاد اسلامی، آیین نامه جامع پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر در رشته های غیرپزشکی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ می شود.

در بخش دیگری از این بخشنامه آمده است: با عنایت به اینکه ایجاد بستر لازم برای حمایت و هدایت از پژوهشگران جوان و نخبگان، از اولویت های راهبردی این دانشگاه است، امید است مسئولان دانشگاه آزاد اسلامی در اجرای صحیح، دقیق و بهنگام این آیین نامه همکاری های لازم را انجام دهند.

گفتنی است در هفتاد و دومین جلسه شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی مقرر شد برای ایجاد وحدت رویه در پذیرش استعدادهای برتر و فارغ التحصیلان ممتاز در دانشگاه آزاد اسلامی، تمامی آیین نامه و دستورالعمل های مربوط به پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر برای ورود به دوره های تحصیلی بالاتر، با توجه به آخرین مصوبات شورای هدایت استعدادهای درخشان دانشگاه آزاد اسلامی و اساس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر به دوره های بالاتر ابلاغ شد

آیین نامه پذیرش بدون آزمون استعدادهای برتر به دوره های بالاتر ابلاغ شد