مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:202021-02-27سياسي

آب برخی محلات کرمانشاه فردا قطع خواهد شد


مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه، از قطعی آب برخی از محلات کرمانشاه طی فردا یکشنبه، دهم اسفندماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، علی حسین مرادی امروز در جمع اصحاب رسانه، اظهار داشت: با توجه به اینکه مدیریت آب و فاضلاب شهرستان کرمانشاه در محدوده امور آبفای منطقه یک تعمیرات شبکه توزیع آب را در دستور کار خود دارند به استحضار می رساند مشترکان امور آبفای منطقه یک در محدوده  محلات کسری، زیبا شهر، متخصصین، ژاندارمری و خیابان سراب فردا یکشنبه، دهم اسفندماه از ساعت 10 صبح الی 17 با افت فشار یا قطعی آب مواجهه می شوند.

وی ادامه داد: مشترکان محترم با مدیریت بهینه مصرف به شرکت آب و فاضلاب استان در راستای خدمات رسانی هر چه بهتر یاری کنند و چنانچه سئوال، پیشنهاد و انتقادی دارند از طریق سامانه 24 ساعته 122 با شرکت در میان بگذارند.

مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان کرمانشاه با اشاره به مصرف بالای آب در اسفندماه، تصریح کرد: طبق سنت دیرینه ما ایرانیان در آستانه سال جدید و برنامه خانه تکانی مصرف آب در اسفندماه افزایش پیدا می کند به طوریکه در سال گذشته با توجه به شیوع بیماری کرونا این مصرف 18 درصد نسبت به سال های مشابه افزایش یافته بود و به همین دلیل از هم استانی های به خصوص بانوان می خواهیم در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آب برخی محلات کرمانشاه فردا قطع خواهد شد

آب برخی محلات کرمانشاه فردا قطع خواهد شد