مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 09:152021-02-27دانش

رقابت 2600 داوطلب آزمون دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز


معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: آزمون دو هزار و 600 داوطلب آزمون دکتری سال 1400 در این دانشگاه برگزار می شود.

- ایسنا/خوزستان معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: آزمون دو هزار و 600 داوطلب آزمون دکتری سال 1400 در این دانشگاه برگزار می شود.

علیرضا جلیلی فر در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به اینکه آزمون دکتری روز جمعه، 15 اسفندماه در یک نوبت انجام می شود، اظهار کرد: از تعداد دو هزار و 600 داوطلبی که آزمون خود را در این دانشگاه برگزار می کنند یک هزار و 300 نفر زن و یک هزار و 300 نفر نیز مرد هستند.

وی افزود: دانشکده های کشاورزی، علوم، ادبیات و علوم انسانی، اقتصاد و علوم اجتماعی، الهیات و معارف اسلامی، مهندسی و سالن های تربیت بدنی و شهید تندگویان میزبان این داوطلبان اند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه شهید چمران اهواز، ادامه داد: فرآیند برگزاری آزمون از ساعت 8 صبح آغاز و درهای ورود به جلسه حوزه های برگزاری در ساعت 7:30 بسته می شوند؛ داوطلبان باید پیش از بسته شدن درهای ورودی در محل حوزه امتحانی خود حاضر باشند.

جلیلی فر با اشاره به رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با بیماری کرونا برای برگزاری این آزمون، بیان کرد: با توجه به همه گیری بیماری کرونا مانند دیگر آزمون های برگزار ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رقابت 2600 داوطلب آزمون دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز

رقابت 2600 داوطلب آزمون دکتری در دانشگاه شهید چمران اهواز