مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:502021-02-27اقتصادي

اشتغال خانگی تنها راه خروج از رکود اقتصادی خانواده ها


کارآفرینی و رونق اشتغال خُرد و خانگی، راه حل کاهش بیکاری و تقویت بنیان های اقتصادی خانواده های منطقه شیرین سو است.

- ایسنا/همدان شهردار شیرین سو گفت: کارآفرینی و رونق اشتغال خُرد و خانگی، راه حل کاهش بیکاری و تقویت بنیان های اقتصادی خانواده های منطقه شیرین سو است.

سیدمصطفی موسوی شنبه 9 اسفندماه در حاشیه انعقاد تفاهم نامه همکاری ما بین شهرداری شیرین سو و مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کبودراهنگ، مطرح کرد: کارآفرینی و گسترش کسب و کارهای خرد و خانگی راه حل کاهش بیکاری، کاهش مهاجرت و تقویت روحیه جوانان و خانواده ها مناطق خواهد شد.

وی ادامه داد: گسترش مهارت آموزی شهروندان شیرین سو و ارائه آموزش های تخصصی کسب و کارهای خانگی از اهداف انعقاد تفاهم نامه شهرداری شیرین سو با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان کبودراهنگ است.

موسوی اظهار کرد: شیرین سو یکی از نقاط مستعد و قابل پیشرفت استان همدان است و مردم این منطقه از دیرباز به فرشبافی و پرورش گوسفند مهربان شهرت داشته اند و هدف این است که این شغل ها نیز در کنار حرفه های هنری تقویت شود تا خانواده ها بتوانند در خانه های خود کسب درآمد کنند.

وی گریزی به نقش آموزش در مهارت آموزی زد و خاطرنشان کرد: یکی از مشکلات موجود در این منطقه نبود آموزش و مهارت آموزی در سطح بخش است که با راه اندازی مرکز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشتغال خانگی تنها راه خروج از رکود اقتصادی خانواده ها

اشتغال خانگی تنها راه خروج از رکود اقتصادی خانواده ها