مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 08:452021-02-27پزشكي

لیزر، تنها راه درمان موثر و ثابت شده موهای زائد


یک متخصص پوست و مو تنها راه درمان موثر و ثابت شده موهای زائد را لیزر دانست و گفت: هیچ درمانی صد درصد نیست، اما حداقل 70 تا 80 درصد موهای زائد و ضخیم با لیزر درمانی کم می شود.

- ایسنا/اصفهان یک متخصص پوست و مو تنها راه درمان موثر و ثابت شده موهای زائد را لیزر دانست و گفت: هیچ درمانی صد درصد نیست، اما حداقل 70 تا 80 درصد موهای زائد و ضخیم با لیزر درمانی کم می شود.

عبدالرضا عرفانی در گفت وگو با ایسنا با بیان اینکه لیزر تنها راه درمان موهای زائد است، اظهار کرد: البته هر مویی را موی زائد نمی گویند، بلکه به موهایی ضخیم که رنگ دانه مشکی داشته باشند و سفید نشده باشند موی زائد می گویند.

این موها در برخی از نقاط بدن به صورت ناخواسته رشد می کند.

وی به درمان موهای زائد از طریق لیزر اشاره کرد و گفت: لیزر باعث می شود که مو دیگر رشد نکند و رشدش متوقف شود، با این وجود صد درصد موثر نخواهد بود، زیرا سیکل موها به گونه ای است که حتی ممکن است موهای نازک را به موهای ضخیم تبدیل کند.

این پزشک متخصص پوست و مو افزود: البته درمان از طریق لیزر نیز متنوع است و درصد بهبودی متفاوتی از طریق هر کدام از روش های لیزر به دست می آید.

وی با بیان اینکه رویش موهای زائد علل متفاوتی دارد، افزود: ژنتیک، مصرف برخی داروها، مشکلات مربوط به بارداری زنان (کیست تخمدان) و چاقی از جمله ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیزر، تنها راه درمان موثر و ثابت شده موهای زائد

لیزر، تنها راه درمان موثر و ثابت شده موهای زائد