مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:552021-02-27دانش

نقی زاده: دانشگاه باید زیست بومی مملو از نوآوری و فناوری داشته باشد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده، مشاور معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس مرکز تحقیقات علمی سیاست علمی کشور در برنامه رادیویی روزنه گفت: - رییس مرکز تحقیقات علمی سیاست علمی کشور با اشاره به این که دانشگاه لزوما محلی برای انتقال علم به دانشجو نیست، گفت: دانشگاه باید زیست بومی مملو از نوآوری و فناوری داشته باشد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رضا نقی زاده، مشاور معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و رییس مرکز تحقیقات علمی سیاست علمی کشور در برنامه رادیویی روزنه گفت: در بخش خصوصی روابط و فرآیند فعالیت ها به گونه ای تنظیم شده اند که گزینش افراد در شرکت های مختلف همواره بر اساس شایسته سالاری انجام می شود.

وی افزود: اگر یک نیرو برای بخش خصوصی کارایی لازم نداشته باشد، مدیریت مجموعه سریعا با خبر شده و از همکاری با آن فرد صرف نظر می کند.

رییس مرکز تحقیقات علمی سیاست علمی کشور ادامه داد: اصل 44 قانون اساسی خصوصی سازی موضوع شایسته سالاری را مد نظر قرار داده است، چرا که مردم همیشه برای کار های خودشان دلسوزی بیشتری نشان می دهند.

وی با اشاره به این که مدرک گزینی با شایسته سالاری متفاوت است، عنوان کرد: برخی از افراد متخصص با مدارک پایین ممکن است در سازمان های مخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقی زاده: دانشگاه باید زیست بومی مملو از نوآوری و فناوری داشته باشد

نقی زاده: دانشگاه باید زیست بومی مملو از نوآوری و فناوری داشته باشد