مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:452021-02-27سياسي

توصیه های یک استاد دانشگاه برای رفع چالش های آموزش مجازی


عضو هیات علمی گروه آمار دانشگاه اصفهان گفت: فضای مجازی و آموزش از راه دور با کلاس حضوری تفاوت بسیاری دارد و این تفاوت را می توان به تمایز میان تئاتر و سینما تشبیه کرد.

- ایسنا/اصفهان عضو هیات علمی گروه آمار دانشگاه اصفهان گفت: فضای مجازی و آموزش از راه دور با کلاس حضوری تفاوت بسیاری دارد و این تفاوت را می توان به تمایز میان تئاتر و سینما تشبیه کرد.

  نصرالله ایران پناه در گفت و گو با ایسنا با اشاره به تاثیرات ویروس کرونا در حوزه های مختلف به ویژه حوزه آموزش، اظهار کرد: می توان این واقعه را به علت وسعتی که بر روی جوامع انسانی در طول این یک سال داشته، همچون جنگ جهانی اول تلقی کرد و تاریخ ارتباطات انسان ها را به قبل و بعد از کرونا تقسیم کرد.

وی افزود: در بخش آموزش و پژوهش اثرات ناشی از این ویروس و بحران پیش آمده آن، بسیار بیشتر بوده و در این حوزه آثار شیوع کرونا را به وضوح دیدیم.

این استاد آمار دانشگاه اصفهان با بیان اینکه در اسفندماه سال گذشته، فقدان آمادگی و آشنایی لازم با این شیوه آموزشی جدید، موجب شد اقدامات جایگزین با کندی انجام شود، تصریح کرد: دانشگاه ها به سمت آموزش مجازی رفتند، مشکلات به خوبی کنترل شد و می توان گفت دانشگاه ها با تاخیر یک ماهه توانستند با این چالش مبارزه کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توصیه های یک استاد دانشگاه برای رفع چالش های آموزش مجازی

توصیه های یک استاد دانشگاه برای رفع چالش های آموزش مجازی