مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 07:252021-02-27سياسي

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه کار»


گروهی از هواداران و مقام های محافظه کار آمریکایی با گرد همایی در کنفرانس سالانه «اقدام سیاسی محافظه کار» و رونمایی از مجسمه طلایی از رییس جمهور پیشین آمریکا به تمجید از وی پرداختند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبر گزاری فارس، گروهی از مقام های محافظه کار آمریکایی بامداد امروز (جمعه شب به وقت محلی) با رونمایی از مجسمه طلایی از چین ی نماینده جمهوریخواه مجلس نمایندگان در این گردهمایی شرکت نداشتند.

تد کروز در بخشی از اظهارات خود گفت: بگذارید چیزی را به شما بگویم، دونالد ترامپ هیچ کجا نمی رود.

اگر این شک وجود داشت که کنفرانس سالانه اقدام سیاسی محافظه کار امسال به ترامپ اختصاص ندارد، وجود این مجسمه طلایی در این کنفرانس موضوع دیگری را نشان داد.

هواداران ترامپ در کنفرانس اقدام سیاسی محافظه کار یکی از هواداران در پلاکارد خود که ظاهراً جلد یک کتاب است نوشته توییت ها؛ رییس جمهور دونالد ترامپ.

کلکسیون توییت ها.

جلد اول، نویسنده: تریشا هوپ جاش هالی سناتور جمهوریخواه ایالت میسوری تد کروز ، سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس   ترامپ هفته قبل بعد از تبرئه شدن در دادگاه استیضاح مجلس سنا، با وعده ظهور با دیدگاهی روشن برای آینده آمریکا  طی بیانیه ای مبنی بر بازگشت خود به عرصه سیاست، گفت کارهای زیادی پیش رو دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه کار»

رونمایی از مجسمه طلایی ترامپ در گردهمایی «اقدام سیاسی محافظه کار»