مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 06:302021-02-27سياسي

آیا صحیح است در مورد حضرت زینب سلام الله معتقد به عصمت باشیم؟


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آشنایی با سیره و منش حضرت زینب (س) آموزه های بسیاری برای زندگی امروز ما داشته و درس های مهمی از شجاعت، - آیت الله بهجت(ره) می فرمود: بعد از شهادت حضرت امام حسین (ع)، حضرت زینب (س) در اسارت آن چنان مردانه خطبه می خواند که گویی در تخت سلطنت قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو ، آشنایی با سیره و منش حضرت زینب (س) آموزه های بسیاری برای زندگی امروز ما داشته و درس های مهمی از شجاعت، صبر، استقامت در راه دین و .

به همراه می آورد.

در این میان اگر سیره آن بانوی گرامی و ارجمند را در میان کلام علمای دین و دانشمندان اسلامی پیدا کنیم، به نکات ارزنده و گرانبهایی می رسیم که یافتن و درک آنها مانند چراغی نورانی در مسیر سعادت زندگی دنیا و آخرت به حساب می آید.

به مرور بخش هایی از سخنان گهربار آیت الله العظمی محمدتقی بهجت رحمه الله علیه در خصوص سیره و منش حضرت زینب سلام الله علیها می پردازیم.

لازم به توضیح است که این مطالب به تایید دفتر آن عارف کامل و عبد صالح خدا رسیده است.

شجاعت حضرت زینب علیهاالسلام چقدر با شجاعت بوده است حضرت زینبƒ! جلوی آن چنان کافر جبار عجیب و غریب در دنیا، می فرماید: أ مِنَ‏ العَدْلِ یَا بن الطُّلَقَاءِ، تَخْدِیرُکَ حَرَائِرَکَ وَ إمَاءَکَ وَ بَنَاتُ رَسُولِ اللهِˆ اُسَار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیا صحیح است در مورد حضرت زینب سلام الله معتقد به عصمت باشیم؟

آیا صحیح است در مورد حضرت زینب سلام الله معتقد به عصمت باشیم؟