مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:402021-02-27اجتماعي

روایتی خواندنی از بانوی وانت سواری که 19 سال است به حیوانات غذا می دهد


کسی حمایتش نمی کند، به جایی وصل نیست، نه به دنبال دردسر است و نه سودای شهرت دارد، اما وجدانش قبول نمی کند خودش با شکم سیری بخوابد و حیوانات گرسنه بمانند و برای کمک به حیوانات بی پناه 45 کیلومتر راه را از پایگاه هوایی تبریز تا روستای گلوجه در اسپیران، - ایسنا/آذربایجان شرقی کسی حمایتش نمی کند، به جایی وصل نیست، نه به دنبال دردسر است و نه سودای شهرت دارد، اما وجدانش قبول نمی کند خودش با شکم سیری بخوابد و حیوانات گرسنه بمانند و برای کمک به حیوانات بی پناه 45 کیلومتر راه را از پایگاه هوایی تبریز تا روستای گلوجه در اسپیران، طی می کند.

بانوی وانت سوار چند روز از هفته را پس از جمع آوری غذا برای کمک به حیوانات، در مسیری که 19 سال است طی می کند، به راه می افتد و حیوانات مثل اینکه شرطی شده باشند، با دیدن وانت سفید رنگ خانم یوسفی به سمت ماشین می دوند تا روزی خودشان را از دست مادر معنویشان بگیرند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با پیشرفت جوامع و در معرض خطر قرار گرفتن عواطف و کاهش آن، هنوز هم کسانی مثل حامیان حیوانات هستند که سختی های زیادی را در این راه متحمل شده و فعل انسانیت را دوباره صرف کرده و افکار جهانی را به خودشان جلب می کنند.

خانم یوسفی، بانوی تبریزی هم یکی از افرادی است که کار رسیدگی به حیوانات را ابتدا با خودروی شخصی شروع کرده و سپس پیکان وانت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایتی خواندنی از بانوی وانت سواری که 19 سال است به حیوانات غذا می دهد

روایتی خواندنی از بانوی وانت سواری که 19 سال است به حیوانات غذا می دهد