مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:252021-02-27سياسي

نمایشگاه بهاره امسال برگزار نمی شود/ اصناف مراعات حال مردم را بکنند


معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین گفت: امسال به دلیل وجود شرایط ویژه کرونایی و به جهت پرهیز از ایجاد اجتماع مردم، نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت، - منوچهر حبیبی معاون سیاسی و امنیتی استاندار در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین، با اشاره به فرارسیدن ایام پایانی سال و تمایل مردم برای خریدهای نوروزی اظهار کرد: امسال به دلیل وجود شرایط ویژه کرونا یی و به جهت پرهیز از ایجاد اجتماع مردم، نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت، لذا توصیه ما این است که فروش ویژه و فوق العاده نوروزی توسط اصناف انجام شود.

حبیبی در شرایط ویژه کرونایی سلامت مردم را مهم ترین اولویت مسئولین خواند و تصریح کرد: برای حفظ صحت عمومی از هر تصمیم و اقدامی که منجر به تجمع شود جلوگیری و اجتناب می گردد.

این مسئول عنوان کرد: ما از اصناف تقاضا و انتظار داریم که پروتکل ها را با جدیت در دستور کار خود قرار دهند و با توجه به اینکه در سال جاری نمایشگاه بهاره نخواهیم داشت، در فروش و قیمت گذاری کالاها مراعات حال مردم را داشته باشنه.

جانشین ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا همچنین از مردم خواست ضمن رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، برای خرید به جاهایی که تجمع وجود دارد مراجعه نکنند و در تمام مواقعی که بیرون از منزل هستند از ماسک استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نمایشگاه بهاره امسال برگزار نمی شود/ اصناف مراعات حال مردم را بکنند

نمایشگاه بهاره امسال برگزار نمی شود/ اصناف مراعات حال مردم را بکنند