مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 05:002021-02-27سياسي

نهاد وکالت نهاد حمایتی در دفاع از حقوق عامه مردم است


رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل گفت: نهاد وکالت نهاد حمایتی از دفاع از حقوق عامه مردم است و شایسته نیست این نهاد را در ردیف مشاغل اقتصادی و کسب و کار تلقی کرد.

- ایسنا/اردبیل رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل گفت: نهاد وکالت نهاد حمایتی از دفاع از حقوق عامه مردم است و شایسته نیست این نهاد را در ردیف مشاغل اقتصادی و کسب و کار تلقی کرد.

رضا زرعی در مراسم روز وکیل در جمع خبرنگاران اظهار کرد: وظیفه اصلی کانون وکلا خدمت به مردم و انسجام بخشی به فعالیت های موثر و راهگشا در حوزه وکالت است تا در بهترین شرایط بتوان از حق و حقوق مردم دفاع کرد.

وی خاطرنشان کرد: هر چند ممکن است وکلا نیز مانند صاحبان سایر مشاغل به دلیل کم تجربگی و برخی از عناصر و عوامل دیگر در مسیر انجام وظیفه خود دچار قصور و کوتاهی شوند اما در قانون اساسی به صراحت وظیفه و رسالت وکیل را در دفاع از حققوق عامه و شهروندان تبیین کرده و این مساله در همه حوزه ها عمومیت دارد.

رییس کانون وکلای دادگستری استان اردبیل بیان کرد: ما در کانون وکلا با تخلفات وکلا در روند رسیدگی به پرونده ها، عدم حضور در دادگاه و یا تهیه نکردن دادخواست و سایر کوتاهی و قصور به عنوان مجموعه ناظر برخورد کرده و از طریق کمیته انصباطی وکلا را تحت پیگیرد قانونی قرار می دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نهاد وکالت نهاد حمایتی در دفاع از حقوق عامه مردم است

نهاد وکالت نهاد حمایتی در دفاع از حقوق عامه مردم است