مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:502021-02-27سياسي

خطیب زاده: ایران در کنار دولت و ملت سوریه خواهد ماند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه که در چارچوب همکاری های دو جانبه ایران و سوریه در حوزه های دیپلماسی عمومی، - سخنگوی وزارت امور خارجه در دیدار با مقام های سوری تاکید که جمهوری اسلامی ایران همانند مرحله گذشته، در بازسازی اقتصادی و همکاری های فرهنگی در کنار دولت و ملت سوریه خواهد ماند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو ، سخنگو و رییس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه که در چارچوب همکاری های دو جانبه ایران و سوریه در حوزه های دیپلماسی عمومی، رسانه ای و فرهنگی به آن کشور سفر کرده بود، علاوه بر ملاقات بامقامات سوری، در نشست ها و جلسات اندیشکده ای، رسانه ای و نخبگانی شرکت کرد.

در خلال این سفر، خطیب زاده با فیصل مقداد، وزیر امور خارجه سوریه دیدار و در مورد آخرین وضعیت روابط دو کشور و همکاری های فرهنگی و رسانه ای بین وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سوریه گفتگو کرد.

در این دیدار، وزیر خارجه سوریه بر ضرورت توسعه همکاری های دو کشور در حوزه فرهنگی و رسانه ای تاکید نمود.

خطیب زاده در ادامه دیدارهای خود، با وزیر اطلاع رسانی و فرهنگ، وزیر علوم و خانم دکتر بثینه شعبان، مشاور ارشد رییس جمهوری سوریه دیدار نمود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خطیب زاده: ایران در کنار دولت و ملت سوریه خواهد ماند

خطیب زاده: ایران در کنار دولت و ملت سوریه خواهد ماند