مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:352021-02-27اقتصادي

30 شهر استان گیلان مصوبه بافت فرسوده دارند


مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه 30 شهر این استان مصوبه بافت فرسوده دارند، گفت: بخشی دیگر شهرها نیز تا پایان سال مصوب می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ماکان پدرام شامگاه جمعه در برنامه در مسیر توسعه، با بیان اینکه نوسازی و بهسازی بافت فرسوده در دستور کار اداره کل راه و شهرسازی است، بیان کرد: در خدمات زیربنایی و روبنایی طرح های مطالعه شده ای داریم و علاوه بر این، در حوزه اختصاص اعتبار به پروژه ها نیز مشارکت می کنیم.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان با اشاره به اینکه 30 شهر استان مصوبه بافت فرسوده دارند، اضافه کرد: بخشی دیگر نیز تا پایان سال مصوب می شود.

وی با بیان اینکه تعیین اولویت در حوزه بازآفرینی نیازمند بررسی در ستاد شهرستانی و سپس ارسال و بررسی آن در ستاد استانی است، افزود: این طرح ها با توجه به اعتبارات موجود پایش می شود و در نهایت نسبت به انجام آن اقدام می کنیم.

پدرام تصریح کرد: دستگاه های دولتی اعتبارات محدودی دارند و هر آنچه که توسط مشاوران مطالعه و مصوب شود، کامل اجرا نمی شود لذا برخی پروژه ها با نقص رو به رو هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی گیلان عنوان کرد: یک سوم از اعتبارات مربوط به طرح های بازآفرینی توسط ستاد بازآفرینی، یک سوم از طریق اعتبارات سر جمع استانی و یک سوم هزینه ها نیز توسط شرکت بازآفرینی تأمین می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

30 شهر استان گیلان مصوبه بافت فرسوده دارند

30 شهر استان گیلان مصوبه بافت فرسوده دارند