مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 04:052021-02-27اقتصادي

بر مدار تولید؛ اگر حمایت شوند


صدور بخشنامه های ساعتی، تحریم های خارجی، بالا رفتن قیمت مواد اولیه، عمل نکردن بانک ها به تعهدات خود در برابر واحدهای تولیدی، مشکلات در واردات تجهیزات مورد نیاز کارخانه ها و .

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری صدور بخشنامه های ساعتی، تحریم های خارجی، بالا رفتن قیمت مواد اولیه، عمل نکردن بانک ها به تعهدات خود در برابر واحدهای تولیدی، مشکلات در واردات تجهیزات مورد نیاز کارخانه ها و .

موجب شد که در سال های اخیر تعدادی از واحدهای تولیدی در کشور به مرز ورشکستگی و تعطیلی برسند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در جلسات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در استان ها، مشکلات واحدهای تولیدی که بر اثر مشکلات دچار رکود شده بودند مطرح و برای حل مشکل آن ها برنامه ریزی می شود.

طبق گفته معاون صنایع وزیر صمت کشور حدود 10 هزار واحد تولیدی راکد در کشور شناسایی شده بود که با برنامه ریزی صورت گرفته تاکنون در سال جاری حدود 1300 واحد راکد به چرخه تولید بازگشته است، اما تا رسیدن به عدد 10 هزار هنوز راه زیادی باقی مانده است.

احیای هرکدام از واحدهای راکد در سراسر کشور می تواند زمینه اشتغال شماری از بیکاران را فراهم کند، قطعا سرمایه گذاری برای احداث واحد تولیدی جدید هزینه های بیش تری را به دولت تحمیل می کند، اما واحدهای راکد تنها با چند اقدام می توانند مجددا به چرخه تولید برگر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بر مدار تولید؛ اگر حمایت شوند

بر مدار تولید؛ اگر حمایت شوند