مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 اسفند 1399 ساعت 03:502021-02-27اجتماعي

ابلاغ دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان/ 6 نمره برای تکالیف حرکتی


دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ)، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به استان های سراسر کشور بلاغ شد.

- دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ)، از سوی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش به استان های سراسر کشور بلاغ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با توجه به اهمیت داشتن وزن متناسب و زندگی همراه با تحرک در بهبود و ارتقاء یادگیری و همچنین در افزایش ایمنی افراد در ابتلا و مقابله با شیوع ویروس کرونا و بیمارهای غیرواگیر در طول زندگی، دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان (کوچ) با رویکرد ترویج سبک زندگی فعال و سالم به عنوان یکی از طرح های تحولی با هدف بهبود سلامت کودکان و نوجوانان کشور ابلاغ شد.

بر اساس این دستورالعمل، مدیران مدارس مکلف به تشکیل کارگروه درون مدرسه ای با موضوع تغذیه سالم، فعالیت های ورزشی و عضویت معلمان تربیت بدنی، مراقبان سلامت، معاون پرورشی و تربیت بدنی و.

هستند و شش نمره از ارزشیابی درس تربیت بدنی به تکالیف حرکتی و کارپوشه های تغذیه ای اختصاص پیدا کرده و در عین حال بر استفاده انگیزشی از ابزار ارزشیابی تاکید شده است.

برای مشاهده دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان که در اختیار ایسنا قرار گرفته است،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابلاغ دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان/ 6 نمره برای تکالیف حرکتی

ابلاغ دستورالعمل پروژه کنترل وزن و چاقی دانش آموزان/ 6 نمره برای تکالیف حرکتی