مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 12:252021-02-26اقتصادي

وزارت صمت متعهد تامین نیمی از هزینه های ساخت محور شادمهر به انابد شد


نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ گفت: با توجه به وضعیت اعتباری دولت و مذاکره انجام شده با وزیر صنعت، معدن و تجارت، نیمی از هزینه ساخت دوبانده شدن محور انابد به سمت شادمهر توسط این وزارتخانه تامین می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بردسکن،حجت الاسلام جواد نیک بین در جمع مردم بردسکن اظهار کرد: با پیگیری انجام شده و با توجه به فعالیت معادن بزرگی که در سطح منطقه فعال است، مقررشد وزارت صنعت، معدن و تجارتی نیمی از هزینه های ساخت دوبانده کردن محور انابد تا شادمهر را بپردازد.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ ازبرگزاری نشست عملیات اجرایی این توافق بین استاندار خراسان رضوی و وزارت صمت و نمایندگان اجرایی ساخت این محور در آینده نزدیک خبرداد.

وی در ادامه به جذب اعتبارات برای حوزه ترشیز در مدت 9 ماهه حضورش در مجلس خبرداد و اظهار کرد: علی رغم اینکه عده ایی مطرح می کنند که شما منتقد دولت هستید و مردم منطقه از اعتبارات دولتی ضرر می کنند ولی باید اعلام کنم که طی 9 ماه گذشته تاکنون بیش از 70 میلیارد تومان اعتبار درحوزه انتخابیه ام جذب و تخصیص یافته است.

نماینده کاشمر، بردسکن، خلیل آباد و کوهسرخ اظهار کرد: بیشترین نقد را طی دوران نمایندگی ام تاکنون به دولت داشته ام ولی به هیچ کسی توهین نکرده ام و نقدهای من منصفانه و برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت متعهد تامین نیمی از هزینه های ساخت محور شادمهر به انابد شد

وزارت صمت متعهد تامین نیمی از هزینه های ساخت محور شادمهر به انابد شد