مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:502021-02-26اجتماعي

تربیت اسلامی محور برنامه های پرورشی در یزد


معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش یزد گفت: تمام آموزش های امورتربیتی در اداره کل آموزش و پرورش استان، مطابق با رویکرد تربیت اسلامی تدوین و انجام می شود.

- حسنعلی ملانوری در گفت وگو با خبرنگار فارس از یزد، با بیان این که هر ساله از 8 تا 14 اسفند به نیابت از سالروز تاسیس نهاد مقدس امور تربیتی که یادگار شهیدان رجایی و با هنر به عنوان شهیدان طلیعه قابل توجه حوزه تربیتی آموزش و پرورش است، اظهار کرد: توجه به بحث تربیت در کنار مباحث علمی در حقیقت تلاش برای حراست از ارزشهای دینی و انسانی است.

وی افزود: در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش به عنوان یکی از اسناد بالادستی نظام آموزشی به منظور رسیدن به نقطه تعالی،  شش ساعت از ساعات درسی در هفته به امور تربیتی اختصاص یافته و تقریبا همه این ساعت به آموزش مباحث تربیتی، فرهنگی، اجتماعی، سیاسی، اعتقادی و مذهبی صرف می شود.

معاونت پرورشی و فرهنگی اداره کل  آموزش و پرورش استان یزد در خصوص سیاست های آموزش و پرورش در راستای تربیت اسلامی نیز گفت: هر آنچه در صنعت برای رسیدن به حیات طیبه و تربیت دانش آموزانی ایرانی_اسلامی مورد نیاز است باید در حوزه تربیتی گنجانده شده و برای دانش آموز در دسترس باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تربیت اسلامی محور برنامه های پرورشی در یزد

تربیت اسلامی محور برنامه های پرورشی در یزد