مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 11:452021-02-26اقتصادي

مسأله گرانی کالاهای اساسی نیازمند نظارت جدی تر است


امام جمعه چغادک با بیان اینکه مسأله گرانی کالاهای اساسی نیازمند نظارت جدی تر است گفت: بازار خرید و فروش کالاهای اساسی متأسفانه این روزها دچار نوسانات بیشتری شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، حجت الاسلام رضا خدری در خطبه های نماز جمعه شهر چغادک با بیان اینکه مسأله گرانی کالاهای اساسی نیازمند نظارت جدی تر است اظهار داشت: بازار خرید و فروش کالاهای اساسی متأسفانه این روزها دچار نوسانات بیشتری شده است.

نزدیک بودن عید نوروز هم تا حد زیادی بر این التهابات افزوده است.

  امام جمعه چغادک افزود: قیمت کالاهایی مانند مرغ و گوشت قرمز مجدداً افزایش یافته است، روغن نیز همچنان با کمبود مواجه است، حتی بازار میوه و تره بار و سبزی هم متأسفانه دچار نوسان قیمت شده است.

انتظار از دستگاه های ذیربط این است که در شرایط هستند گفت: مرتبه اوّل شجاعت، نترسیدن از دیگران به خصوص نترسیدن از افراد زورگو و قدرتمند است.

مرتبه دوّم شجاعت که بالاتر از معنای اوّل است، تسلّط بر هوی و هوس و نفس امّاره است.

امّا بالاتر از این دو، معنای سوّم شجاعت است؛ به این معنا که انسان در جزر و مدّ روزگار خودش را نبازد و در رویارویی با حوادث بزرگ زندگی اعم از پیروزی و یا شکست صبر و استقامت داشته باشد و حضرت زینب (س) از هر سه مرتبه شجاعت در حدّ اعلای آن برخوردار بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسأله گرانی کالاهای اساسی نیازمند نظارت جدی تر است

مسأله گرانی کالاهای اساسی نیازمند نظارت جدی تر است