مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 09:552021-02-26بين الملل

غیبت چهره های مخالف ترامپ در کنفرانس سالانه جمهوری خواهان


مقامات ارشد حزب جمهوری خواه از جمله رهبر این حزب در مجلس سنا، چند سناتور و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل از چهره های غایب نشست سالانه این حزب هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنفرانس سالانه حزب جمهوری خواه در حالی روز پنجشنبه کار خود را آغاز کرد که شماری از چهره های سرشناس این حزب در آن حضور ندارند.

به نوشته پایگاه خبری بلومبرگ ، در حالی که دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا سخنران کلیدی این کنفرانس است، برخی مقامات ارشد حزب جمهوری خواه که طی ماه های اخیر با وی مخالفت کرده اند، به کنفرانس سالانه دعوت نشده یا از حضور در آن امتناع کرده اند.

در این میان، میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان مجلس سنای آمریکا که ترامپ را به خاطر حمله هوادارانش به ساختمان کنگره مقصر دانسته بود به این نشست دعوت نشده است.

مک کانل با وجود انتقادات شدید از ترامپ، از تبرئه شدن وی در جریان استیضاح دومش و همچنین حضور وی در انتخابات 2024 حمایت کرده است.

علاوه بر مک کانل، میت رامنی سناتور جمهوری خواهی که تاکنون دوبار به استیضاح ترامپ رأی مثبت داده است، برای دومین سال متوالی به نشست سالانه حزب دعوت نشده است.

از سوی دیگر شماری دیگر از افراد سرشناس این حزب، دعوت به شرکت در نشست سالانه را نپذیرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غیبت چهره های مخالف ترامپ در کنفرانس سالانه جمهوری خواهان

غیبت چهره های مخالف ترامپ در کنفرانس سالانه جمهوری خواهان