مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 07:502021-02-26سياسي

افزایش سهمیه جذب هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای بررسی شد


تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی و افزایش سهمیه جذب اعضای هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای در دیدار رییس این دانشگاه با رییس سازمان اداری و استخدامی کشور بررسی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، پیرو جلسه ابراهیم صالحی عمران رییس دانشگاه فنی و حرفه ای و معاون اول رییس جمهور، تقاضای تبدیل وضعیت نیروهای قراردادی دانشگاه در یک روند سه ساله مطرح و با نظر مساعد معاون اول رییس جمهور به سازمان اداری و استخدامی ارجاع شد.

بنابراین گزارش، در همین راستا با توجه به اهمیت نیروی انسانی ماهر خصوصاً در ساختار مهارتی دانشگاه فنی و حرفه ای رییس دانشگاه فنی و حرفه ای با حضور در سازمان اداری و استخدامی با انصاری معاون رییس جمهور و رییس سازمان اداری و استخدامی کشور دیدار و گفتگو کرد.

صالحی عمران در این نشست با اشاره بر اینکه طبق مواد 64 و 65 قانون برنامه ششم توسعه و تاکید بر ارتقای آموزش های مهارتی و فنی و حرفه ای، خواستار تخصیص مجوزهای لازم برای تبدیل وضعیت کارمندان قراردادی به پیمانی این دانشگاه در یک فرایند سه ساله و با رعایت معیارهای مطرح از قبیل سنوات خدمت، مدرک تحصیلی، رشته تحصیلی، افزایش سهمیه پذیرش عضو هیئت علمی و اعطای مجوز به کار گیری 300 نفر عضو غیر هیأت علمی قراردادی به دانشگاه فنی و حرفه ای شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سهمیه جذب هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای بررسی شد

افزایش سهمیه جذب هیئت علمی دانشگاه فنی و حرفه ای بررسی شد