مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 8 اسفند 1399 ساعت 05:402021-02-26اقتصادي

التهاب بازار مرغ نتیجه سودجویی و برخی سوء مدیریت ها/ نوسان جوجه ریزی در مرغداری ها


معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت: عواملی چون افزایش قیمت نهاده های دامی، حضور سودجویان و افزایش قاچاق دام باعث افزایش قیمت مرغ شده است.

- محمدجواد ساعدی، در گفتگو با خبرنگار مهر ، با بیان اینکه وزارت جهاد کشاورزی متولی اصلی ساماندهی وضعیت بازار گوشت مرغ است گفت: در اقلامی چون گوشت قرمز و سفید، میوه و مرکبات و… در ستاد تنظیم بازار شرایطی تعریف شده و به همه ارگان های مربوطه ابلاغ شده است.

معاون نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی افزود: وزارت جهاد کشاورزی باید نظارت و مدیریت کاملی بر شبکه توزیع مرغ داشته باشد.

این شبکه هم از جوجه ریزی در مرغداری تا توزیع مرغ در سطح بازار را شامل می شود که تحت حاکمیت این وزارتخانه است و هرگونه خلأ در این زمینه ناشی از سوءمدیریت است.

وی ادامه داد: هر مرغداری، با ثبت درخواست خود برای دریافت نهاده های دامی در سامانه بازارگاه، میزان تقاضای خود را به طور کامل و به صورت یارانه ای دریافت می کند و جهاد کشاورزی به طور کامل وظیفه دارد تا در ازای تخصیص نهاده ها، از مرغداری ها خروجی بخواهد.

وی ضمن اذعان به نوسان جوجه ریزی در مرغداری ها طی چند ماه اخیر افزود: در چند ماه اخیر به خاطر نوسانات قیمتی و حضور واسطه ها در تأمین نهاده های دامی و از طرفی افزایش قیمت ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

التهاب بازار مرغ نتیجه سودجویی و برخی سوء مدیریت ها/ نوسان جوجه ریزی در مرغداری ها

التهاب بازار مرغ نتیجه سودجویی و برخی سوء مدیریت ها/ نوسان جوجه ریزی در مرغداری ها