مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 22:202021-02-25اقتصادي

محدودیت استان ها برای تنظیم بازار


معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل گفت: استان ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می شوند و لازم است هماهنگی های لازم برای رفع این محدودیت ها انجام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری اردبیل، ارژنگ عزیزی در جلسه تنظیم بازار کشور که با حضور وزیر صمت به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، اظهار کرد: استان ها برای انجام اقدامات پیشگیرانه در حین بروز کمبود برخی اقلام دچار مشکل می شوند و لازم است هماهنگی های لازم برای رفع این محدودیت ها انجام شود.

وی افزود: فرآیند طولانی دریافت مجوز از مرکز برای کنترل بازار استان ها باعث می شود زمان پیشگیری طولانی و اقدامات بی تاثیر شود.

معاون امور اقتصادی استاندار اردبیل همچنین تنظیم بازار در مرکز کشور را برای پیشگیری از افزایش قیمت در استان ها دانست و بیان کرد: لازم است با تمرکز بر مرکز کشور و کنترل و تنظیم بازار در تهران از افزایش قیمت ها در استان ها جلوگیری شود.

وی اصلاح فرآیند اختصاص یارانه به نهاده های دامی را مورد تاکید قرار داد و تصریح کرد: باید به جای اختصاص یارانه نهاده های دامی به وارد کنندگان، این یارانه ها به تولیدکنندگان اختصاص یافته و تولیدات آنان برای تنظیم بازار خریداری شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت استان ها برای تنظیم بازار

محدودیت استان ها برای تنظیم بازار