مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 7 اسفند 1399 ساعت 20:352021-02-25اقتصادي

واعظی: با بهبود شرایط بین المللی شرایط به سرعت در حال تغییر است


رییس دفتر رییس جمهوری حمایت از بخش خصوصی را سیاست محوری و جدی دولت تدبیر و امید برشمرد و تاکید کرد که بخش خصوصی در شرایط سخت حاکم بر کشور در سه سال گذشته نقش مهمی در تامین نیازهای کشور و افزایش تولید ایفا کرده است.

- رییس دفتر رییس جمهوری حمایت از بخش خصوصی را سیاست محوری و جدی دولت تدبیر و امید برشمرد و تاکید کرد که بخش خصوصی در شرایط سخت حاکم بر کشور در سه سال گذشته نقش مهمی در تامین نیازهای کشور و افزایش تولید ایفا کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمود واعظی پنج شنبه شب در جلسه شورای گفت وگوی دولت و بخش خصوصی اصفهان و تجلیل از صادرکنندگان نمونه این استان که در محل اتاق بازرگانی اصفهان برگزار شد، اظهار داشت: کشور در سه سال گذشته با شرایط سختی روبه رو بوده است و جنگ اقتصادی دشمن و همچنین شیوع ویروس کرونا در یک سال اخیر، فعالیت های اقتصادی و تولید در کشور را دچار مشکلات زیادی کرد اما بخش خصوصی و تولیدگران کشور با تلاش های خود کمک کردند که کشور از این شرایط سخت عبور کند.

رییس دفتر رییس جمهوری با بیان این که اصفهان با برخورداری از نیروهای متخصص و کارآمد و ظرفیت های فراوان در حوزه های صنعتی و معدنی، نقش مهمی در تامین نیازهای کشور ایفا کرده است، افزود: کاهش نرخ بیکاری استان در شرایط سخت تحریم و کرونا از حدود 14 درصد به حدود 10 درصد نشان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واعظی: با بهبود شرایط بین المللی شرایط به سرعت در حال تغییر است

واعظی: با بهبود شرایط بین المللی شرایط به سرعت در حال تغییر است